Muoviveneilyä, saunomista, seurustelua serkusten kesken. Kivaa oli kuuleman mukaan ja ruokaakin riittävästi ja hyvää ja kyllin tiheään.

Muoviveneet olivat arvossa arvaamattomassa. Niihin kuului kyllä kaksipäinen kanoottimela, mutta sillä ei ollut jostain syystä kiva meloa. Veneen pyörähtely holtittomasti puolikkaalla melalla oli kivempaa? Kuvassa Reko, Riku ja Kerttu.

Melontakilpailun lähtöviiv… eiku laineilla. Sekasarja.